6 september 2013

6 september 2013

God morgon!

Det är fredag men för mig är det som söndag. Jag var ledig igår och är faktiskt ledig idag också. Har ju inte en heltidstjänst så jag brukar ha två dagar ledigt per vecka, och när jag har tur är det två dagar i sträck.

Igår var det storstädning, tvätt och matshopping på schemat. Idag är det därmed tillåtet att chilla! Jag ska nog bege mig ner i stan sen när jag duschat osv. Ska gå in och prata klipp med min frisör, och även leta efter ett stort USB som jag kan lagra bilder på nu när jag åker iväg. Kanske blir en lunch med en vän också. Sen ska jag träffa Fia i eftermiddag, ska hem och shoppa lite i hennes garderob, haha. Ni vet hur det är - jag har shoppat hela livet men jag har aldrig något att ha på mig.

Sen ska jag hem och börja packa! Hela tvättkorgen tömdes igår så nu kan jag sätta igång. Imorgon jobbar jag och på söndag vill jag kolla genom så jag inte glömt bort något. För på måndag åker jag!


 
 
 
Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...