1 september 2013

Copy -> Paste

Igår kväll såg vi den nya filmen The Frozen Ground som är baserad på riktiga händelser kring mördaren Robert Hansen.

I filmen spelar Vanessa Hudgens ett av mördarens offer som lyckas rymma. På senaste tid har jag "råkat" se flera filmer med Hudgens - Thirteen, Springbreakers (som för övrigt är en av de sjukaste filmer jag sett på länge!) och nu Frozen Ground. Jag har aldrig tänkt på henne som något annat än modeinspiration - hon blev ju trots allt känd genom High School Musical filmerna, jag menar kom igen. Men satan vad bra hon är!

Nåväl. Tillbaka till mode. Vanessa Hudgens har en grym klädstil och är en av mina favoriter när det kommer till inspiration. Därför tänkte jag kika på hur vi kan bli lika snygga!


 
 

1. Halsband från Asos // 2. Hatt från Missguided // 3. Topp från River Island/Nelly // 4. Alexander Wang väska // 5. Dubbelring från Asos // 6. Kjol från Free People/Asos // 7. Skor från have2have

Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...