8 november 2013

grey's

Var uppe för någon timme sen och körde A till jobbet. Köpte med mig en latte och fralla så det ska jag mumsa på nu framför senaste avsnittet av Grey's Anatomy.

Har en helt ledig helg framför mig! Så idag ska jag hjälpa Fia med att fixa inför helgens barnkalas då Nikki fyller 5 på söndag. Det ska handlas presenter, prinsesspynt och bakas cupcakes. Mycket viktigt att det inte ska serveras tårta, utan cupcakes. Ikväll blir det antingen middag eller drinkar någonstans. Imorgon fyller även mitt hjärta år så jag har planerat lite under dagen som jag såklart inte kan skriva här, nyfikna ögon ska inte få veta något! Men jag lär uppdatera under dagen.

Hoppas ni alla får en underbar fredag och fin helg. Ciaaao




Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...