8 september 2013

PLL

God morgon på er.

Vaknade för ett bra tag sen, annars brukar jag sova väldigt länge på söndagar men hade svårt för det idag. Sitter och dricker kaffe och ska kolla på Pretty Little Liars nu. Fastnade aldrig för det när den kom men nu har jag börjat kolla - så jag är bara på säsong 2. Alltså har jag massor framför mig, yay!

Sen ska jag ha en riktig mysdag. Vi ska åka runt och kolla i bilhallar (ja det är mys för oss, haha) vi är ute efter en ny bil även om vi kanske väntar till våren. Men det är alltid kul att titta runt! Sen förhoppningsvis träffa både en och två vänner senare idag. Och ikväll blir det grillning eftersom det är grymt fint väder idag! Viktigaste är att jag får pussa massor på A eftersom jag inte kommer träffa honom på TVÅ veckor. Det är det längsta vi varit ifrån varandra någonsin. Tio dagar klarade vi för några år sen när jag var hos mina föräldrar i Frankrike, så det ska nog gå bra. Men fy fan vad jag kommer sakna honom!

Under dagen ska jag också hinna med att packa färdigt. Alla kläder är klara men ska ta bort lite grann, känner att jag packat ner för mycket. Väskan ska ju vara proppfull med grejer när jag kommer hem! Sen ska jag kolla genom smycken och sånt vad som ska packas med. Sen får jag inte glömma iPaden, passet, biljetter, adapter, mobilladdare osv. Hej resfeber!

Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...