9 september 2013

travel outfit Copenhagen - Los Angeles


Leggings av silke Twilfit // Tröja BikBok // Kofta Åhléns // Hatt och sjal H&M // Skor Converse // Väska Marc by Marc Jacobs


Nu sitter jag på tåget mot Kastrup! Jag kör lager på lager, vet ju aldrig om det är varmt eller kallt på flyget.

Vet ni vad som hänt då? Ena hjulet på resväskan åkte av när jag kom ner till Centralstationen! Det luktade lite bränt gummi och tjoff - så lossnade hjulet. Det var så varmt att jag knappt kunde ta i det! Nu får jag skylla mig lite själv som "jinxade" detta igår då jag la upp en bild på väskan på instagram och skrev att den sjunger på sista versen. Haha just my luck känner jag. Hur ska den här resan gå, liksom?

Hoppas inget mer går fel utan att jag om ca 18 timmar får krama om min fina familj på LAX. Vi hörs när jag är framme!
Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...