23 september 2013

Hemma!

"God morgon".

Jag åkte från ett varmt och soligt Los Angeles i lördags kväll och landade i ett regnigt, blåsigt och kallt Köpenhamn igår kväll. Som tur var kom finaste Andy och hämtade mig på flygplatsen - tur det för jag vet inte om jag hade orkat sätta mig på ett tåg till Helsingborg! Jag kunde dock sova en hel del på flyget mellan LAX och London, sen mellanlandade jag på Heathrow och där fick jag hänga ca fyra timmar - åt frukost på Starbucks, shoppade på Harrods och tittade på film på iPaden så det gick bra. Sen tog sista flyget bara 1 ½ timme till Köpenhamn.

Somnade till slut vid ett och sov till för en timme sedan, alltså ca 12 timmar. Känner mig faktiskt okej just nu men jag gissar på att det kommer både en och två dippar under dagen. Ska duscha, packa upp min väska och tvätta lite. Sen måste jag nog komma ut och få lite frisk luft! Ta en powerwalk eller så.

Vid Griffith Observatory i torsdags

Kommer sakna detta!

Heathrow från flygplanet
Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...