28 november 2013

CALIFORNIA PART III


På lördagen åkte vi till Costa Mesa och åt brunch på Old Vine. Sen shoppade vi på South Coast Plaza och på kvällen var det fest hemma hos Andreas och Jacquie! Söndagen spenderades på stranden i Crystal Cove som ligger mellan Laguna Beach och Newport Beach ungefär.


En exalterad mamma!





Mimosa!



På festen tog jag EN bild. Denna. Lyckat faktiskt.

Det ser inte så vilt ut på bild, detta hav, men jag kunde inte vara i vattnet mer än en minut innan det kändes som att jag skulle bli tagen av strömmen och vågorna och drunkna. Det tog all min benkraft att ens ta mig upp på stranden igen, och då överdriver jag inte! Min bror (som ni ser till vänster på bild) blev omtumlad ett par varv av en våg och slog huvudet i bottnen. Som tur var gick det bra. Jag förstår dock varför många surfar i Kalifornien - vilka vågor alltså!







Mamma och fåglarna

Inte så nöjd tjej efter att ha badat, haha!





Jacquie in the moment 
En av de finaste solnedgångarna jag sett. 








När solen gått ner satte vi oss på The Beachcomber som låg mitt på stranden. Riktigt bra restaurang!










När vi kom hem från stranden var vi så frusna så vi gick bort till poolområdet för att värma oss. Kall öl och varmt vatten - sjukt nice!





Pin It Now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...