11 december 2013

CALIFORNIA PART IV



FY vad jag är dålig på att uppdatera denna blogg. Men jag slänger upp de sista bilderna från USA nu i dagarna, sen får det bli ordning och reda med vanlig uppdatering tycker jag. Har ju massor med kul att berätta och blogga om! Men först, bildbomb:

Andreas visade oss hela Blizzard Campus. Osäker på hur mycket jag får visa därifrån så ni får helt enkelt besöka det själva!


Mamma, pappa och en häst.

Pappa och shoppingpåsarna blev upphämtade och jag och mamma fortsatte shoppa på Spectrum.


Starbucks-paus



Rodeo Drive baby! Vi körde upp till L.A. där vi stannade två nätter.








Via Rodeo 





Brunch och kändisspaning på Urth Caffe.



Älskade kanten på taket på denna byggnad.









Shoppade till Andy på Ralph Lauren




Körde upp i "The Hills" och spanade på feta villor och kändisar. De flesta coola hus ligger dock bakom grindar/på privata vägar, och ingen kändis såg vi heller...




  



Chateau Marmont






Som vi såg på Jay Leno veckan före! 
Morgan Freeman

Harry Potter cast

Johnny Depp

De Niro

Bruce Willis

Tom Hanks

Jennifer Aniston hade klackar!

Matt Damon

Bing Crosby

Avtrycken med.

Mr Iron Man





















På hotellets takvåning satt vi med Julie Delpy bakom oss i några timmar. Hon skrev manus, vi drack drinkar.

Försökte locka till oss hummingbirds (svenska?) men de var blyga 
Petit Ermitage blev snabbt mitt absoluta favorithotell. Behöver aldrig åka någon annanstans.












Pin It Now!

1 kommentar:

  1. Fint! Hummingbird heter kolibri på svenska och du får lägga ut vilka bilder du vill från Blizzard - vi gick inte på några hemliga områden :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...